« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z V posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 13 marca 2025 r.

4. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego, sprawozdania z wykonania budżetu za 2024 rok wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o tym sprawozdaniu i informacją o stanie mienia komunalnego jednostki oraz przedstawienie Radzie Miejskiej w Młynarach wniosku w sprawie absolutorium dla Burmistrza.

5. Sporządzenie wniosku w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta i Gminy Młynary za 2024 rok.

6. Przyjęcie Uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Młynary - Pani Renacie Wioletcie Bednarczyk – absolutorium za 2024 rok.

7. Kontrola w zakresie gospodarki mieniem Gminy: grunty, zasoby mieszkaniowe, lokale użytkowe. Planowanie dochodów ze sprzedaży mienia gminy.

8. Kontrola realizacji przyjętego planu inwestycyjnego na 2025 rok – stan realizacji.

9. Weryfikacja regulaminu wynajmowania świetlic wiejskich w Gminie Młynary.

10. Sprawy różne.

11. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej