« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza z okresu międzysesyjnego.

5. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

6. Wnioski sołtysów.

7. Debata na temat stanu dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie Miasta i Gminy Młynary.

8. Podjęcie uchwały w sprawie:

d) przyjęcia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na terenie Miasta i Gminy Młynary na rok 2025,

e) zmiany uchwały nr V/35/2024 Rady Miejskiej w Młynarach z dnia 18 września 2024 r w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przejęcie nieruchomości na własność gminy

9. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski.

10. Sprawy różne.

11. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej