« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza z okresu międzysesyjnego.

5. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

6. Wnioski sołtysów.

7. Debata na temat stanu dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie Miasta i Gminy Młynary.

8. Podjęcie uchwały w sprawie:

c) zmiany uchwały nr XV/108/2025 z dnia 10 września 2025 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkole i w przedszkolu, prowadzonych przez Miasto i Gminę Młynary,

d) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w Młynarach, w drodze bezprzetargowej na rzecz współwłaścicieli nieruchomości,

e) przyjęcia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na terenie Miasta i Gminy Młynary na rok 2026

f) zmiany uchwały nr XV/112/2025 z dnia 10 września 2025 r. w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta i Gminy Młynary (Błudowo),

9. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski.

10. Sprawy różne.

11. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej