« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza z okresu międzysesyjnego.

5. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

6. Wnioski sołtysów.

8. Wykonanie budżetu za 2023 r.:

a) przedstawienie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta i Gminy Młynary za 2023 rok,

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta i Gminy Młynary za 2023 rok,

c) dyskusja nad sprawozdaniem,

d) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta i Gminy Młynary wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta i Gminy Młynary za 2023 rok,

e) przedstawienie uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Młynary za 2023 rok wraz z opinią,

f) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium,

9. Podjęcie uchwały w sprawie:

b) zmieniająca Uchwałę Nr LXV/444/2024 Rady Miejskiej w Młynarach z dnia 20 marca 2024 roku w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Młynary na 2024 rok,

e) obwieszczenia w sprawie jednolitego tekstu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Młynary

f) zgłoszenia Gminy Młynary i sołectwa Młynary do współpracy od 2024 r. w inicjatywie Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego – Odnowa Wsi Województwa Warmińsko-Mazurskiego „Wieś Warmii, Mazur i Powiśla miejscem, w którym warto żyć…”.

10. Informacja o potrzebie podjęcia uchwały dotyczącej zmiany granic i obszarów aglomeracji Młynary.

11. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski.

12. Sprawy różne.

13. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej