« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza z okresu międzysesyjnego.

5. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

6. Wnioski sołtysów.

7. Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji Programu współpracy Miasta i Gminy Młynary z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2024.

8. Przedstawienie raportu z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Młynary na 2020-2027 z perspektywą na lata 2024-2027 za okres od 25 listopada 2022 r. do 25 listopada 2024 r.

9. Podjęcie uchwały w sprawie:

b) zmiany Uchwały nr XI/84/2025 Rady Miejskiej w Młynarach z dnia 26 marca 2025 w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Młynary na 2025 rok,

10. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej