Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Młynarach, która odbyła się 23.04.2025 r.
4.
Sprawozdanie z pracy Burmistrza z okresu międzysesyjnego.
5.
Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
7.
Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji Programu współpracy Miasta i Gminy Młynary z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2024.
8.
Przedstawienie raportu z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Młynary na 2020-2027 z perspektywą na lata 2024-2027 za okres od 25 listopada 2022 r. do 25 listopada 2024 r.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie:
a)
zmiany budżetu Miasta i Gminy Młynary na 2025 rok,
b)
zmiany Uchwały nr XI/84/2025 Rady Miejskiej w Młynarach z dnia 26 marca 2025 w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Młynary na 2025 rok,
c)
przyjęcia Oceny zasobów pomocy społecznej Gminy Młynary za 2024 rok,
d)
ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta i Gminy Młynary.
10.
Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski.