« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza z okresu międzysesyjnego.

5. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

6. Wnioski sołtysów.

7. Przedstawienie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za 2024 rok.

8. Podjęcie uchwały w sprawie:

b) zmiany Uchwały nr XI/84/2025 Rady Miejskiej w Młynarach z dnia 26 marca 2025 w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Młynary na 2025 rok,

m) określenia przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Młynary, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Młynary oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków

9. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski.

10. Sprawy różne.

11. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej